skip to main
|
skip to sidebar
Camilla 1DHA
mandag 28. januar 2008
Heihei. :)
Heihei, jeg heter da Camilla og går design og håndverk på Bjørkelangen vgs! ;)
Bruker denne bloggen bare som skoleblogg. ;p
3 kommentarer:
Mathilde
sa...
Søta mi ;D<33
28. januar 2008 kl. 06:03
cecilie1dha
sa...
takk takk:) Flink du også;)
28. januar 2008 kl. 06:18
Julian 1DHA
sa...
Kjempe bra ass;)
28. januar 2008 kl. 06:21
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
►
mars
(1)
▼
januar
(1)
Heihei. :)
Om meg
Mellum
Vis hele profilen min
3 kommentarer:
Søta mi ;D<33
takk takk:) Flink du også;)
Kjempe bra ass;)
Legg inn en kommentar